Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 01.05.2024, 08:43

Передмірська загальноосвітня школа

I-II ступенів

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методично-оперативні наради

Методично-оперативні наради.

  • 1) Використання між предметних зв’язків на уроках – умова розвитку творчого потенціалу учнів.
  • 2) Упевненість в собі як показник компетентності вчителя.
  • 3) Нетрадиційний урок (з досвіду роботи).
  • 4) Реалізація індивідуального та диференційованого підходів в навчанні.
  • 5) Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективності процесу навчання.
  • 6) Програма «Основні орієнтири виховання та їх реалізація в навчальному закладі»
  • 7) Позакласна робота для розвитку творчих обдарувань учнів.
  • 8) Виконання Держстандарту освіти у 2 та 5 класах.
  • 9) Особливості проблеми та адаптації учнів 5 класу у вивченні другої іноземної мови та інформатики.
  • 10) Сучасний урок – спільна лабораторна вчителя і учня.

М/О вчителів початкових класів

  • 1) Круглий стіл «Нестандартний урок як одна із форм розвитку і збагачення творчого мислення молодших школярів»
  • 2) Педагогічна студія «Інтеративне навчання. Інтеративний урок як специфічна форма організації навчання»
  • Виступ «ІКТ для активізації пізнавальної діяльності молодших школярів»
  • 3) Творча майстерня «Фізкульт хвилинка на уроках в початкових класах»

Покращенню інформаційного-аналітичного забезпечення навчально-виховного процесу сприяло використання комп’ютерної мережі.

   Актуальним стає питання використання комп’ютерних технологій на уроці та в позакласній роботі. Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають цілком нові можливості для творчості, дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання.  Для прикладу наведемо  перелік деяких навчальних дисків, які використовують вчителі школи на уроках. Вчителі школи  використовують матеріали Інтернету.

Якщо розглядати індивідуальну роботу педагогів над методичною проблемою школи, то слід відмітити, що багато вчителів обрали питання по самоосвіті тісно пов’язане з використанням новітніх освітніх технологій.

Регулярно проводилися звіти в рамках реалізації науково – методичної проблеми, які розглядалися на педрадах, нарадах при заступникуа методичних нарадах давалися рекомендації і проводилася відповідна підготовка до здійснення інноваційної професійної діяльності. Педагоги були глибше ознайомлені з вимогами до сучасного уроку, розглядалась  модель педагога, схильного до педагогічної індивідуальної діяльності, володіння ним певними рисами характеру, необхідними для здійснення педагогічної індивідуальної діяльності, володіння різноманітними носіями інформації. Вважаємо, що однією з важливих рис, умов успішної діяльності педагога, як професіонала, є готовність його до інноваційної діяльності.

Новою і цікавою формою методичної роботи і самоосвітньої діяльності педагога  є створення портфоліо. Кожен учитель школи працює над створенням портфоліо-папок. Працюють вчителі над створенням презентацій.

Новітні технології охопили і процес виховання школярів. У своїй роботі на сучасному етапі керуємося програмою «Основні орієнтири виховання». Змінилися і форми діяльності школярів. Поряд з традиційними практикуємо нові: метод проектів, моделювання, анкета думок, свято-презентація і т. д.

Йдучи в ногу з життям, користуємось в управлінні новітніми моделями. Серед них такі :

- інформаційні технології з використанням комп’ютерів,

- використання електронних баз даних під час організації роботи з педкадрами,

-особистісно-орієнтовані технології управління науково-методичною діяльністю вчителів,

- моніторинги в управлінській діяльності.

Серед стилів управління вибираємо демократичний.

В рамках роботи над проблемою проводився моніторинг дослідження у навчально-виховному процесі. Моніторинг - це сучасний механізм управління освітніми системами. За його допомогою можна відстежувати та своєчасно коригувати будь–який процес в освіті, порівнювати їх із запланованими. Моніторингові дослідження  проведено у таких  напрямках:

- моніторинг успішності учнів

- моніторинг наступності

- моніторинг роботи класних керівників

- психологічний моніторинг

-моніторинг категорійності вчителів тощо

На засіданнях  методичних об’єднань  проводиться аналіз програм і методичних рекомендацій  з наступності викладання української мови, математики та інших предметів .

Адміністрацією школи організовується взаємовідвідування уроків у 4-5 класах з метою ознайомлення зі стилем, темпом, формами і методами роботи вчителів, участь у спільних педагогічних заходах.

Обмін досвідом закінчується круглим столом, де всі педагоги висловлюють  з приводу почутого і побаченого,  а також ставлять перед собою певні зусилля.

Щоб визначити схильність учнів до майбутньої професійної діяльності разом з психологом школи було проведено дослідження серед учнів 8-9 класів.

2013-2014 н. р. – завершальний етап роботи над впровадженням науково-методичної роботи школи. На цьому етапі підведено підсумки, узагальнення зробленого,  висновки.

Підбиваючи підсумки зробленого по проблемі, вчителі узагальнюють свій досвід по цьому питанні – створили презентаційні роботи, портфоліо вчителя.

Заключним кроком у підведенні підсумків було  проведено  педагогічної ради: «Підсумки роботи над реалізацією проблеми школи».

           З вересня 2014 року колектив школи почав працювати над педагогічною проблемою «Формування соціально адаптованої, компетентної , національно-свідомої особистості учасників навчально-виховного процесу на основі удосконалення їх інформаційної культури та впровадження сучасних ІКТ в умовах сільської школи»

Узагальнюючи сказане, слід відмітити, що всі педагоги нашої школи зрозуміли, що необхідно вносити зміни в традиційний урок, впроваджувати нові форми роботи, доповнювати процес оцінювання елементами самооцінювання, впроваджувати в навчальну діяльність учнів самоаналіз, посилювати між предметну інтеграцію, враховуючи реальні навчальні досягнення класу.

Процес усвідомлення відбувався поступово. Спочатку педагоги зрозуміли необхідність використання інноваційних заходів, засвоїли теоретичні засади. Проте використання інновацій у педагогічній практиці були несистемними, ситуативними. Потім намагалися працювати по-новому, охочі йшли на експеримент, не приховували ні своїх успіхів, ні помилок. І насамкінець педагоги реалізували творчий потенціал в інноваційному процесі, оволодіваючи нові технології, створюючи власні. Відбулися значні позитивні зрушення в інноваційній діяльності вчителів. Інновації стали реальною практикою.

Така організація методичної роботи позитивно впливає на якість навчального процесу та на діяльність педагогічних працівників. Це підтверджується:

  • достатніми показниками участі учнів школи в шкільних , районних олімпіадах, творчих конкурсах;
  • здійсненням якісного переходу початкової школи на новий Державний стандарт;
  • поступовим впровадженням в практику роботи школи інноваційних методів навчання та виховання;

підвищенням рівня методичної культури вчителя.

В цілому методична робота впливає на підвищення професійного рівня педагогічного колективу, зорієнтована на конкретні результати.

Робота методичних об’єднань школи впливає на підвищення якості навчального процесу діяльності закладу, сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників шляхом самоосвіти, реалізації на професійних конкурсах;  надається методична допомога молодим спеціалістам.

Таким чином, методична робота в школі є цілісною системою діяльності педагогічних працівників, що ґрунтується на досягненнях педагогічної науки та перспективного передового педагогічного досвіду й забезпечує зростання рівня кваліфікації і майстерності працівників, підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому.

 

Вхід на сайт
Вітаємо іменинників
Сьогодні вітаємо
Погода
Передмірка
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наша адреса
Україна
Тернопільська область
Лановецький район
 с.Передмірка,
Шевченка, 1
Телефон: 4-65-40

Пишіть нам
peredmirka@ukr.net
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024